Uw telefooncentrale in de cloud



Virtual PBX

 

FoundCOM maakt gebruik van 3CX als VoIP-telefoonsysteem, een PBX op basis van open standaarden met Unified Communications-functies.

Ontdek hoe 3CX u kan helpen bij uw dagelijkse communicatie. Ontvang oproepen ook als u niet op kantoor bent, stimuleer de productiviteit van uw medewerkers, houd face-to-face meetings en nog veel meer. In deze video ziet u de belangrijkste functies en voordelen van 3CX en ontdekt u hoe makkelijk ze te gebruiken zijn. Een  VoIP telefoon gehost in de cloud dus :-)

 



Kostenbesparend

 

Externe werknemers en medewerkers die veel reizen, kunnen gratis bellen. Verbind kantoren met elkaar, verbeter de communicatie en bel gratis tussen kantoren. Dankzij internationale inbelnummers en IP telefonie kunnen klanten u goedkoop bereiken, waardoor de klanttevredenheid toeneemt. Een Virtual PBX start vanaf € 15 per maand.


Unified Communications

 

Fax & Voice Mail naar email, web conferencing en instant messaging zijn kinderspel voor 3CX.

Met de geïntegreerde 3CX softphone en smartphone clients, hebben gebruikers automatisch toegang tot geavanceerde Unified Communications functies, waar normaal gesproken extra kosten voor zijn bij andere providers van telefooncentrales.


Presence

 

De mogelijkheid om de status van collega’s of andere gebruikers te kunnen bekijken (‘Presence’) is pure tijdwinst doordat het onnodig doorverbinden of het inspreken van voicemail berichten voorkomt. Het maakt daarbij het werken met flexwerkers stukken eenvoudiger. Heeft de gebruiker behoefte aan stilte of rust omdat hij een project moet afmaken, dan bestaat de mogelijkheid om zijn status aan te passen naar bijvoorbeeld "Niet Storen"


Fax & Voicemail


Inkomende faxen worden geconverteerd naar een PDF bestand en per e-mail doorgestuurd naar eindgebruikers, zonder dat hiervoor enige software nodig is. Ook voicemailberichten worden omgezet naar geluidsbestanden en doorgestuurd per e-mail.